دقیق ترین هستند - پس از همه، این چه چیزی است که ما هزینه های پرداخت می کنیم.
معیارهای پس از تبدیل باید به شما نشان دهند که چگونه منجر به تبدیل پول به بانک می شود:
رهبری
شماره های بسته / درآمد را می کشد
برای اکثر شرکت ها، تعریف که منجر به تبدیل مشتری می شود و میزان درآمد هر مشتری آن را دریافت می کند نسبتا ساده است. فروش و / یا بخش های مالی شما باید سوابق هر مشتری و خرید مربوطه داشته باشد.
مهمترین بخش در گرفتن این اعداد، معمولا بدانند که چگونه سوابق مشتری را از فروش / مالی با بازاریابی سوابق سرب مرتبط سازید. شما می توانید از چندین فیلد (آدرس ایمیل، وب سایت URL، نام شرکت، و غیره) برای کمک به مطابقت دو مجموعه داده استفاده کنید. در یک جهان ایده آل، تطبیق می تواند به صورت خودکار، اما در دنیای واقعی، تطبیق دستی اغلب مورد نیاز است.
شماره کیفیت رهبری / شماره صلاحیت
انتخاب و ردیابی معیارهای کیفیت سرب می تواند بسیار پیچیده باشد، بسته به آنچه سازمان شما (یا نه) در جای خود دارد.