آخرین به روز رسانی در تاریخ 11 ژوئن 20

چقدر هیجان زده می شود اگر شما تعداد بیشتری از مشتریان را که بازاریابی خود را در کمتر از یک ماه ایجاد کرده اید افزایش دادید؟ اگر متوجه شدید که پیشرفت بهبودی نکرد، چرا که به دلیل افزایش سرب، کیفیت سرب در حال کاهش بود؟ این دقیقا همان چیزی است که با یک مبارزات انتخاباتی رخ داده است. من می توانم به شما اطمینان دهم - این سرگرم کننده نیست!

یک نظرسنجی از بازاریابان B2B نشان داد که چالش های # 1 و # 2 آنها منجر به کیفیت بالا و تبدیل منجر به مشتریان می شود:

b2bleadgenerationreport2013 130225195257 phpapp01.pdf

نرخ تبدیل صفحه فرود شما تنها نیمی از داستان است

تبدیل بازدید کنندگان به منجر تنها نیمی از داستان است - تولید منجر به کیفیت بالا که تبدیل به مشتریان نیز برای فروشندگان فوق العاده مهم است. بهینه سازی تنها برای بهبود نرخ تبدیل به بازدید کننده به اغلب منجر به تولید رهبری بیشتر، اما منجر به کیفیت پایین است. این یک راه عالی برای تحریک تیم فروش شما است!

تحقیقات MarketingSherpa نشان می دهد که 61 درصد از بخش های بازاریابی، همه منجر به فروش مستقیم می شوند، اما تنها یک چهارم از این ارقام همیشه واجد شرایط هستند. به عبارت دیگر، سه چهارم بازاریابی منجر به فروش منجر به هیچ چیز نمی شود.

به عنوان بازاریاب، این وسوسه انگیز است که منجر به رانندگی مانند این راننده تحویل بسته غم انگیز همه ما در مورد چند سال پیش شنیده می شود. فقط آنها را بیش از حصار به فروش برسانید - ما سرب تولید کردیم، بسته شدن مسئولیت آن است!

تصویر برداری شده 0 32

یک راه بهتر برای مشاهده موارد وجود دارد

اگر هدف ما به عنوان بازاریاب ها به حداکثر رساندن درآمد شرکت باشد، ما باید نه تنها بر نرخ تبدیل بازدید کننده به سر، بلکه همچنین بر میزان تبدیل به مشتری نیز تمرکز کنیم. با ردیابی آنچه پس از تبدیل به رهبری اتفاق می افتد، ما می توانیم کمپین های بازاریابی ما را برای ارسال فروش با کیفیت بالاتر منجر شود که بیشتر احتمال دارد که نزدیک باشد.

بازاریابان باید پیگیری کنند که چه اتفاقی می افتد پس از یک چشم انداز، یک رهبر می شود:

7 × 5 در ConversionRate

مطالعه موردی: کیفیت سرب فیل در اتاق است

چند سال پیش، تیم من در یک کمپین Google Adwords برای یک شرکت مشاوره کار میکرد. ما اطلاعاتی برای آنچه که پس از یک چشم انداز پر از فرم سرب بود، داده نشد، بنابراین ما مجبور بودیم بر اساس داده های تبدیل بازدید کننده به سرباز بهینه سازی کنیم. در اینجا چیزی اتفاق افتاده است:

پروژه بدون عنوان 1

همانطور که در نمودار نشان داده شده است، ما شاهد یک چشمگیر در تعداد تولید کنندگان منجر شد، اما چشم اندازهای واجد شرایط (به عنوان مثال چشم انداز مشتری با صحبت کردن و تایید چشم انداز معتبر به فروش خدمات خود را به) چشمگیر نیست. چه چیزی می دهد؟

ما نشستیم و با مشتری درباره تجارب خود با رهبران اخیر صحبت کردیم و کشف کردیم که بیشتر کلمات کلیدی تبدیل به ایجاد چشم انداز نامناسب هستند. بنابراین ما این کلیدواژه ها را غیرفعال کردیم که تعداد کل سرب را کاهش داد اما تعداد بالقوهای واجد شرایط که کمپین تولید شده را بهبود بخشید.

اگر ما از ابتدا اطلاعات کادری سرب داشتیم، می توانستیم پول مشتری ما را ذخیره کرده و نتایج سریعتری را به دست آوریم.

کیفیت سرب در مقابل پرورش سرب

اگر منجر شما به فروش نگردد، آیا این به این دلیل است که منجر به بدی می شود یا اینکه به دلیل موفقیت و پرورش آن به فروش نمی رسد؟ تلاش برای پاسخ به این سؤال اغلب به یک حلقه بی نهایت انگشت اشاره تبدیل می شود: فروش سرزنش تقاضا را تقبیح خواهد کرد، نسل تقلبی سرپرستی سرزمین را سرزنش خواهد کرد و پرورش رهبری فروش را سرزنش خواهد کرد.

خط پایین این است که شما نیاز به هر دو: منجر به کیفیت بالا و پیگیری خوب است. مقادیر زیادی از مقالات مربوط به فروش و رهبری پرورش بهترین شیوه ها وجود دارد، بنابراین من قصد دارم این مقاله را در مورد چگونگی بهبود کیفیت سرب قرار دهم. پرورش سرب از ارزش محدود است اگر شما در تلاش برای پرورش کیفیت پایین، چشم انداز بی حد و حصر!

همانطور که گفته می شود، می توانید یک خر را به آب هدایت کنید، اما نمی توانید او را نوشید. اگر او بخواهد به آب برسد، او را به آب بسیار آسانتر می کند!

تصویر برداری شده 0 30

همان اصل در مورد منجر می شود - این بسیار آسان تر است برای پرورش و بستن واجد شرایط واجد شرایط که می خواهید به خرید آنچه که شما فروش!

چه معیارهای باید بازاریابان پس از تبدیل پیگیری؟

هنگامی که یک چشم انداز یک فرم سرب را پر می کند، بسیاری از بازاریابان آن را به عنوان یک بازی تبدیل، بازی، مجموعه ای، مطابقت می دهند! اما در بیشتر موارد، پر کردن یک فرم سرب فقط آغاز سفر خرید چشم انداز است. هنوز راه زیادی برای رفتن وجود دارد و اکثر رهبران قبل از اینکه آنها را ببندند از بین می روند.

اگر ما معیارهای مناسب را دنبال کنیم، می توانیم موفقیت را برای کمپین های بازاریابی ما تعریف کنیم. به جای تعریف موفقیت به عنوان "رهبری بیشتر"، می توانیم آن را به عنوان "بیشتر منجر به تبدیل به درآمد" تعریف کنیم.

من پیشنهاد می کنم سه نوع داده اساسی که بازاریابان متمرکز بر تبدیل باید پس از تبدیل پیگیری کنند:

    معیارهای کیفی / صلاحیت سرب - این معیارها سریعترین هستند، به این ترتیب بازاریابان می توانند تنظیمات سریع انجام دهند.
    هدایات تبدیل به پرداخت مشتری - این اعداد بعدی سریعترین دریافت و مرتبط با درآمد است.
    درآمد حاصل از هر سرب / مشتری - این تعداد طول می کشد برای دریافت، اما
دقیق ترین هستند - پس از همه، این چه چیزی است که ما هزینه های پرداخت می کنیم.

معیارهای پس از تبدیل باید به شما نشان دهند که چگونه منجر به تبدیل پول به بانک می شود:

رهبری

شماره های بسته / درآمد را می کشد

برای اکثر شرکت ها، تعریف که منجر به تبدیل مشتری می شود و میزان درآمد هر مشتری آن را دریافت می کند نسبتا ساده است. فروش و / یا بخش های مالی شما باید سوابق هر مشتری و خرید مربوطه داشته باشد.

مهمترین بخش در گرفتن این اعداد، معمولا بدانند که چگونه سوابق مشتری را از فروش / مالی با بازاریابی سوابق سرب مرتبط سازید. شما می توانید از چندین فیلد (آدرس ایمیل، وب سایت URL، نام شرکت، و غیره) برای کمک به مطابقت دو مجموعه داده استفاده کنید. در یک جهان ایده آل، تطبیق می تواند به صورت خودکار، اما در دنیای واقعی، تطبیق دستی اغلب مورد نیاز است.

شماره کیفیت رهبری / شماره صلاحیت

انتخاب و ردیابی معیارهای کیفیت سرب می تواند بسیار پیچیده باشد، بسته به آنچه سازمان شما (یا نه) در جای خود دارد.
منبع :crazyegg.com

گردشگری سلامت منجر ,یک ,سرب ,کیفیت ,مشتری ,چشم ,منجر به ,می شود ,به فروش ,تبدیل به ,پس از ,تبدیل بازدید کنندهمنبع

فیس بوک Huawei را متوقف می کند از پیش نصب برنامه ها در گوشی ها

چگونه کتابهای خواندن شما را بهتر می سازد

گوگل، "ایمپلنت های مغزی" می تواند در 20 سالگی از بین برود، می گوید: هوش مصنوعی کارشناس

چگونگی تنظیم و دستیابی به اهداف زندگی راه راست

فولاد قوی تر، سبک تر به رقابت در برابر افزایش آلومینیوم تبدیل می شود

تفاوت بین مسافران و خلبانان بار

در نزدیکی بزرگراه Baileys، یک جامعه تاریخی سیاه و سفید پناهگاه است

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

کلینیک زیبایی پوست حقوق نوین فایل معرفی انواع باسکول خرید اینترنتی پوستر دیواری حرفه ای Attack on Titan بهترین برنامه های موبایلی ARNO APP SHOP - فروشگاه نرم افزار آرنو پیچ و رولپلاک نمای ساختمان گیوه کردستان