احتمالا، هنگامی که شما در مورد خلبان فکر می کنید، اولین تصویری که در ذهن شما ظاهر می شود یک خلبان است که به پرواز در هواپیما می رود. و جایی در آن تصویر، مسافران همیشه درگیر هستند. اما در مورد کسانی که خلبانانی را حمل نمی کنند چه؟

خب، کسانی هستند که حمل و نقل می کنند. محموله هوایی یک صنعت با ارزش است که 35 درصد از ارزش تجارت جهانی توسط هوا به دست می آید. با این حال، تخصص یک خلبان محموله کمی اسرار آمیز است، زیرا ما اغلب حمل و نقل هوایی را با هواپیماهای مسافربری و خلبانان خود مرتبط می کنیم. همچنین هواپیماهای مسافربری، محموله ها نیز به هواپیمایی تجاری تعلق دارند. با این حال، برخی از سؤالاتی که معمولا در مورد خلبان هواپیمایی محموله صحبت می کنند، وجود دارد. آیا آنها دارای شرایط بهداشتی پایین تر هستند؟ چه مجوزی باید بدست آورید؟ چه تجربه ای لازم است؟ شرایط پرداخت و شرایط کاری چیست؟ و غیره. در اینجا چندین پاسخی وجود دارد که ممکن است به شما در شناختن حرفه خلبان کالا کمک کند.
مجوزهای مورد نیاز

هر دو خلبان، یا محموله یا مسافر، هدف و مأموریت مشابهی دارند - حمل محتویات بدنه هواپیمای خود را از یک مکان به مکان دیگر. به همین دلیل است که تمرینات یکسان باقی می مانند و مهارت ها نیز می باشد. هنگامی که شما تصمیم به تبدیل شدن به یک مسافر مسافر یا خلبان کالا، شما باید مجوز مناسب دریافت کنید. این را می توان از طریق سه مسیر آموزش - برنامه مدولار، یکپارچه یا کادت با یک شرکت هواپیمایی به دست آورد.

برای مثال، با انتخاب یک مجوز خلبان تجاری مدولار (CPL (A))، می توانید مطالعات خود را به ماژول ها تقسیم کنید. در این دوره، یک مجوز خلبان خصوصی (PPL (A)) برای اولین بار وارد می شود و سپس شما با دوره نظری ATPL ادامه می دهید. گزینه دوم این است که یک برنامه ATPL (A) یکپارچه را برای به دست آوردن ATPL منجمد انتخاب کنید. این برنامه فشرده است و به عنوان نتیجه سریعترین راه برای شروع Rating Rating شماست.

با این حال، گرفتن یک برنامه کادت خلبان با یک شرکت هواپیمایی، امن ترین راه برای تکمیل آموزش شماست. این یک برنامه آموزشی یکپارچه ATPL برای یک گواهینامه خلبان است، با این تفاوت که مزیت اصلی آن تضمین اشتغال مشروط از شرکت هواپیمایی قبل از شروع آموزش است.
اامات پزشکی

برای تبدیل شدن به یک خلبان، باید گواهینامه پزشکی EASA 1 را بدست آورید. این گواهینامه یک اام قانونی برای هر خلبان هواپیمایی محموله یا مسافر است زیرا هر دو آنها به صورت تجاری فعالیت می کنند. از آنجا که شما مستم به صورت دوره ای در ارزیابی پزشکی هستید، باید یک زندگی سالم و سالم داشته باشید تا زندگی حرفه ای خود را ادامه دهید.
ساعت پرواز مورد نیاز

در حالی که هر هواپیمایی دارای اامات خاص خود است، پرواز برای یک محموله بزرگ محموله قانونی نیاز به زمان دقیق همان پرواز به عنوان پرواز برای یک مسافر حمل و نقل هوایی. این شماره به خطوط هوایی خاص بستگی دارد. به عنوان مثال، بزرگترین شرکت خدمات پیک در جهان، DHL، نامزدهای موقعیت FO خود را با یک تجربه پرواز حرفه ای با حداقل 1000 ساعت ترجیح می دهند. یکی دیگر از شرکت های تدارکات جهانی، یو پی اس، حداقل 1500 ساعت از زمان کامل خلبان ثابت پرواز را مجاز به تبدیل شدن به FO می کند.

با توجه به پیشنهادات خلبان شغل در pilotjobs.io، اولویت کل زمان پرواز مورد نیاز (TT) بین شرکت های مختلف متفاوت است. بعضی از آنها نامزدها را با 2500 ساعت TT ترجیح می دهند، دیگران نامزدها را با 1500 تا 2000 ساعت TT ترجیح می دهند.

اامات کاملا متفاوت به موقعیت کاپیتان کالا اعمال می شود. در آنجا شما باید حداقل 5000 ساعت TT و 500 ساعت خلبان را در فرمان دریافت کنید. همانطور که ممکن است متوجه شوید، زمان زیادی برای صرفه جویی در وقت پرواز وجود دارد، حتی زمانی که هواپیما پر از جعبه ها و نه مسافران عمل می کند.
انواع هواپیما

هر دو هواپیمای مسافربری و خلبانان محموله همان نوع هواپیماهای جنگنده ثابت (Boeing 737، 747، 767، 777، ایرباس A300، A320، A330 و غیره) را اداره می کنند. نوع هواپیما بستگی به شرکت شما در حال درخواست. اکثر شرکت های حمل و نقل محبوب ترین مدل های بوئینگ و ایرباس را ترجیح می دهند، همان هایی که برای هواپیمای مسافربری استفاده می شود. در واقع، تقریبا تمام هواپیماهای موجود در حال حاضر، مشتقات یا تبدیل هواپیماهای مسافربری است. آنها معمولا طراحی شده و به حمل و نقل بار به جای مسافران تبدیل می شوند.

شما می توانید خطوط هوایی آینده خود را با توجه به نوع هواپیما در ناوگان خود را انتخاب کنید. DHL عمدتا از بوئینگ 757-200F و ایرباس A300-600RF برای عملیات خود در اروپا استفاده می کند. UPS دومین اپراتور بزرگ هواپیمای ایرباس A300 و همچنین بوئینگ 757-200PF است. خطوط هوایی فدرال فدرال اکسپرس، طرفدار هواپیماهای بوئینگ 757-200SF و ایرباس A300-600 RF می باشد. شرکت باربری باربری متوسط ​​در اروپا اغلب Boeing 737 یا Airbus A320 را برای مسیرهای کوتاه و متوسط ​​خود انتخاب می کند.

همانطور که می بینید، نوع هواپیمای کامیون همانند هواپیماهای مسافربری است. گاهی اوقات شما می توانید یک هواپیمای غول پیکر که در اصل برای یک کشتی کارآمد طراحی شده است پیدا کنید: Antonov An-225 Mriya، قادر به حاوی 280 تن یا Boeing 747 Dreamlifter با 113.4 تن حداکثر ظرفیت بارگیری است.
کار کردن
برنامه

به عنوان یک خلبان بار، شما خودتان را در برنامه های مختلف پرواز می کنید. سفرهای داخلی، بین المللی، یک روزه، سفرهای 14 روزه، پرواز تمام روزه، پرواز تمام شب و هر ترکیبی از این موارد در دسترس است.

تفاوت اصلی بین خلبانان هواپیمایی محموله و مسافربری این است که خلبانان محموله عمدتا در شب پرواز می کنند، بدین معنا که آنها باید خارج از ریتم معمول روزانه خود عمل کنند و گاهی اوقات می توانند خستگی را کنترل کنند. خوشبختانه، خلبانان محموله در نتیجه بیشتر وقت می گیرند. آنها معمولا به صورت هفته در هفته / هفته کار می کنند و به شدت به بهبودی آنها کمک می کند. یک نظر کلی در میان خلبانان محموله وجود دارد که جنبه ی پر ارزش ترین حرفه ی آنها یک مقدار زیادی از وقت خود است.
امتیازات

شما ممکن است شنیده باشید که بیشترین خلبان دارای امتیازات سفر آزاد یا کم هزینه برای خود و اعضای خانواده خود هستند. در حقیقت، مزایا و تخفیفات پرواز بسیار ناچیز و کوچک است، زمانی که شما یک خلبان محموله هستید. فقط چند نفر از آنها برخی از تخفیف های کوچک برای بلیط خود را دریافت کنید. این تنها زمانی اتفاق می افتد که یک خلبان محموله برای خطوط هوایی که نه تنها به عنوان یک محموله کار می کند، بلکه همچنین به عنوان یک حامل مسافر، مانند لوفت هانزا یا امارات، کار می کند.
با این حال، تقریبا هر هواپیمای حمل و نقل ممنوع است از مسافران غیر کارمند ممنوع است. تنها امتیاز برای خلبان حمل و نقل تخفیف حمل و نقل، ارائه شده توسط شرکت های حمل و نقل اصلی است. البته، برای اعضای خانواده شما نیز ممکن است بعضی از امتیازات وجود داشته باشد، اما هیچ کس نمی خواهد در جعبه سفر کند .
درآمد

پس از بررسی برخی از تفاوت های بین شغل خلبان هواپیمایی و باربری مسافرتی، می توانید از این سوال بپرسید "آیا خلبانان محموله بهتر از کسانی که برای مسافرین مسافر پرواز می کنند پرداخت می شوند؟ " در واقع، پاسخ کاملا سنتی است - بستگی دارد. حقوق کارکنان محموله تا حد زیادی بر اساس مدت زمانی است که در کسب و کار بوده اند، چند ساعت پرواز آنها، اگر آنها FOs یا PICs، و چه نوع هواپیما آنها کار می کنند. تفاوت بسیار بزرگی وجود دارد که آیا شما یک هواپیمای کوچکتر یا یکی از بزرگترین آن ها را می کنید، که قادر به عبور از اقیانوس ها و کسب سود قابل توجهی است.

طبق گزارش paysa.com، FOs برای شرکت های اصلی حمل و نقل (FedEx، UPS، DHL) به طور متوسط ​​نزدیک به 72،000 تا 77،000 یورو درآمد دارند. این کمی متفاوت از آنچه خلبانان هواپیمایی مسافربری می سازند. به عنوان مثال، FOs های هواپیمایی مسافربری لوفت هانزا و Air France به طور متوسط ​​76،000 - 77،000 یورو در سال (داده های glasdoor.com). به خاطر داشته باشید که این ارقام به عنوان یک راهنمای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و همیشه استثنائات بالا یا پایین ارقام وجود دارد. هر هواپیمایی دارای مقیاس های آزمایشی خود است که با نوع عملیات و نوع هواپیما متفاوت است. همانطور که شما هم اکنون می توانید ببینید، حقوق و همکاران هواپیمایی مسافربری و خلبانان محموله کمی متفاوت هستند. با این حال، تجربه به شدت بر درآمد این شغل تاثیر می گذارد.
اتومبیل های مسابقه یا افراد؟

انتخاب بین حرفه ای به عنوان یک خلبان هواپیمایی مسافربری یا یک خلبان محموله در نهایت از جبران خسارت به همان اندازه که از نظر شما اهمیت دارد. با فرض اینکه دانش، مهارت و آموزش مورد نیاز برای هر یک از آنها یکسان است، انتخاب شما بستگی به دیدگاه شما دارد. اگر علاقه شما به هواپیمایی فراتر از "پرواز" است و شامل جنبه های "مردم" هواپیمایی (سایر اعضای خدمه، مسافران، دروازه ها، و غیره) است، سپس عملیات مسافرتی ممکن است انتخاب خوبی باشد.

اگر شما لذت بردن از ماشین های مسابقه ای با بوئینگ 757-200SF Freighter را به مکان هایی که هیچ وقت از آن خبر نداشته اید، پس از آن یک حرفه ای به عنوان یک خلبان کالا ممکن است بهترین باشد. اگر شما نگرش درست و لذت بردن از آنچه که شغل باید ارائه دهد، می تواند بیشترین زمان باارزش
باشد.
منبع :baatraining.com

گردشگری سلامت یک ,خلبان ,محموله ,های ,هواپیمایی ,حمل ,حمل و ,به عنوان ,و نقل ,یک خلبان ,خود را ,خلبان هواپیمایی محمولهمنبع

فیس بوک Huawei را متوقف می کند از پیش نصب برنامه ها در گوشی ها

چگونه کتابهای خواندن شما را بهتر می سازد

گوگل، "ایمپلنت های مغزی" می تواند در 20 سالگی از بین برود، می گوید: هوش مصنوعی کارشناس

چگونگی تنظیم و دستیابی به اهداف زندگی راه راست

فولاد قوی تر، سبک تر به رقابت در برابر افزایش آلومینیوم تبدیل می شود

تفاوت بین مسافران و خلبانان بار

در نزدیکی بزرگراه Baileys، یک جامعه تاریخی سیاه و سفید پناهگاه است

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

یکم بیشتر بمون چــــــــــــــــــــرت و پـــــــــــــــــــــــــــــرت عسل مادر هر چی بخوای هست سمینار و همایش ها NetEpic فروش|نصب|تعمیرات آیفون تصویری و درب پارکینگ در تهران نیکوصفت دارو ایا فردا تعطیل است؟ انشا